Alla inlägg den 2 juni 2014

Av bekampamobbning - 2 juni 2014 18:21

Jag hade några bilder innan som jag verkligen gillade men jag tror bloggplatsen har tagit bort de på grund av att de var "stötande" på något sätt. Jag vet inte hur denna bild kan vara stötande... det var en kille som satt ensam i en korridor och man såg inte ens killens ansikte för det var som en svart skugga om ni fattar. I alla fall, den är borta nu! 

Men jag tycker att det var lite konstigt eftersom att jag la upp en liknande bild fast på en tjej, (jag) och där såg man henne (mig) inte som en skugga!


Jag menar, det är ju nästan samma sak... 

Här kommer bilderna igen. Jag hoppas att ni kan se de denna gången :)


 

Detta var då bilden jag förklarade! "skuggbilden" och den var visst väldigt stötande!




 

Och denna bilden på tjejen. (med andra ord mig) Ja, det är jag. Nej, jag är inte mobbad!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Är du mobbad? Mobbar du? Har du ett annat problem. Jag är en tjej som nästan börjar gråta när jag hör ordet "självmord". Tillsammans kan du och jag kämpa emot självmord och mobbning.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Blir du mobbad?
 Nej
 Nej men retad
 Nej men har inga vänner
 Ibland
 Mm.. det händer
 Ja, jag blir mobbad.
 Ja, funderar på att ta självmord!!
 Jag känner någon som blir mobbad
 Jag mobbar själv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards